Photoset: Bali

Cestování

Pojďme se podívat na Bali. // Let’s have a look, Bali

Photo 25.09.17 9 09 43

Hory byly krásné, pod mlhou.

Photo 25.09.17 9 27 54

Určitě jste zaregistrovali fotky z Bali plné speciálních výhledů. Tak tady je máte. Hory jich jsou plné, protože Balijci kopírují jeden druhého – podél silnic tedy mezi warungy naleznete i ta pravá „instagramová místa.“

Photo 05.10.17 10 08 20

Photo 05.10.17 10 05 14

Photo 05.10.17 10 08 24

Photo 05.10.17 10 03 56

Rýžová pole patří k Bali asi jako Karlův most k Praze. Pro nás to byl poslední výlet, ovšem já byla nejspokojenější v restauraci s výhledem na pole, po kterém se brodila spousta turistů v žabkách. Silnice na fotografii je na totožném místě.

Photo 04.10.17 9 13 45

Jedete autem ulicemi a najednou … lekníny. Vypadá to jako venkov? Kdepak.

AAA_0971

Tuto fotografii mám velice ráda. Jedná se o pohled, který je za zdí nejznámějšího chrámu na Bali, Bratanu.

Čti také: Bali the Paradise?

Photo 04.10.17 10 19 41

Photo 04.10.17 10 19 54

Byla ceremonie. Byl průvod. Doprava se zastavila.

Photo 01.10.17 0 56 50

Photo 01.10.17 0 57 04

Photo 01.10.17 0 41 10

Fotografie z rybího trhu. Pláž plná barevných rybářských lodí byla neuvěřitelně fotogenická. Ovšem zbytek trhu už tak působivý nebyl. Co musím vyzdvihnout – koupíte si čerstvou rybu a v místní restauraci vám ji rovnou připraví. Škoda, že tuto vzpomínku mám zkaženou dítkem, kterému se udělalo špatně zrovna u našeho stolu.

Photo 01.10.17 5 56 52

Photo 01.10.17 5 53 28

Photo 01.10.17 6 10 04 (1)

Chrám v Uluwatu, kam jsme šli na balijský tanec – divadlo. Velice nádherná a působivá záležitost. Dle mého nejkrásnější zážitek na Bali. A také tam jsou tak trochu drzé opice.

Photo 28.09.17 6 36 01 (1)

Výlet do Elephant parku někde v hloubi balijských lesů. Velice krásné místo,  kde o slony pečují s láskou, a mají tam čokoládovnu. Jednoduše, opět musím zdůraznit – nejvíce se mi líbilo na místech, které jsou určeny pro turisty…

Photo 05.10.17 5 37 19

Trh v Ubud. Bolest hlavy. Co tam naleznete? Třeba dřevěné penisy – otvíráky.

Photo 04.10.17 6 40 09

Photo 04.10.17 6 47 39

Photo 04.10.17 6 49 53

Photo 04.10.17 6 53 13

Photo 04.10.17 6 52 24

Fotografie ze skanzenu. Pán nahoře z palmových listů vytváří záložky a jiné dekóry, které mě velice zaujaly – záložky máme doma a já přemýšlím, že tu svou si zarámuji jako dekoraci.

Ale jak nám říkal náš průvodce Láďa (Život trochu jinak), skanzen na Bali neukazuje život před 120 lety, ale třeba jen před 40. Zamyslete se, jaké to je pro staré Balijce, kteří žili tradičním životem téměř bez civilizace, jak ji známe my…a najednou začali být obklopeni mopedy, televizory, silnicemi…

Photo 04.10.17 7 30 34

A pak tu bylo pár restaurací, které vždy pozvedly ducha.

Photo 05.10.17 7 57 53

Na Bali se vracet nemusím a občas stále tápu, proč se tam lidé ženou ve velkém. Věřím, že v Jihovýchodní Asii se jedná o místo, které je považováno za čisté (na Bali jsou ale též obří skládky, smog…) a klidné. Ovšem já si na Bali uvědomila, jak moc miluji Evropu. Do Asie se opět velice ráda podívám, příště ale někam, kde budu naopak obklopena mrakodrapy – do Honk Kongu.

Ke konci ale musím říci: 

„Bali, zamilovaná do tebe nejsem, ale děkuji ti za společné chvíle a nové zážitky. Přeji ti jen to dobré.“

A.

 

14 thoughts on “Photoset: Bali

    1. Inko, chapu te. Jsem nesmirne rada a vdecna, ze jsem mela sanci na Bali jet. Zaroven ale uz i vim, komu bych ho doporucila a komu ne. Mne asi stacila 1 navsteva, pokud bych se mela vratit, tak ne kvuli Bali jako takovemu. Verim ale, ze se tam podivas a doufam, ze tva ocekavani budou naplnena 🙂 Spousta lidi je tim mistem nadsena 🙂 Souhlasim s kulturou – ceremonie a jejich vira je to, co na Bali povazuji za krasne.

      Moc dekuji za komentar.

      To se mi líbí

    1. Já bych o tom asi přímo víc napsat nedokázala, všechny informace jsem získala od Láďi a přiznám se, že jsem neměla ani tendenci si o Bali zjišťovat více věci do hloubky, protože jednoduše nebyla síla ani před odjezdem, ani tam 🙂 Dopručuju proto sledovat facebook Život trochu jinak – postují krásné fotografie a sdílejí informace o Bali jak z nového, tak tradičního života 🙂

      To se mi líbí

    1. Gabro, mě Bali taky nikdy moc nelákalo. Jela jsem tam spíše shodou náhod. Ale moc děkuji za komentář 🙂 Mě osobně už JV Asie po návštěvě Bali moc neláká. Nejsem správná cílovka. Možný tedy jen cvičit jógu na střeše luxusního hotelu v Thajsku 😀 (aneb co udělá, když vidíš díl dokumentu miliardářských prázdnin)

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

