Home Decor: Fotoobraz od Saal Digital aneb sbírám materiál do budoucí pracovny

Design

Mám slabost pro fotografie, tedy přesněji street fotografie. A i když mám do profesionální fotografky ještě dalekou cestu, mám již slušnou sbírku „fotek z ulice.“ Vidět to lze na mém osobním Instagramu. I proto mě zaujala nabídka od studia Saal Digital. Chtěla jsem si nechat zpracovat fotoknihu s názvem From the Streets.

Ovšem namísto knihy mám fotoobraz. A jsem nadšená!

Vybírala jsem design obrazu a neměla představu, co mohu čekat. Na výběr mají spoustu vzhledů a velikostí. Já si vybrala fotoobraz s rámem se stínovou štěrbinou a neměla ponětí, co mi vlastně dorazí. Když jsem si včera zásilku vyzvedla (zpracování a dodání proběhlo v řádu pár dní), tak mě čekalo příjemné překvapení plné radosti.

Fotoobraz je vsunut do bílého stojacího rámu a vytváří tak perfektní dekoraci. Možná si říkáte, co jsem si to nechala na fotoobraz zvěčnit. Je to část betonové budovy z rumunského Temešváru, která mě fascinovala. Přesně takové objekty ráda fotím…a jednou takovými fotkami budu mít vyzdobenou celou pracovnu.

IMG_0242

A protože moje krev proudí a tep se zrychluje, pokud se stočí téma na fotografie, především ty z ulice, ráda bych vás pozvala a vyzvala ke sledování mé nové stránky Streetpotography na Facebooku. Ráda bych tam sdílela své vlastní momenty a fotovývoj – přeci jen jsem opravdu na samém začátku tohoto doku-umění. No, ale aby to nebylo jen o mě, ráda bych tam sdílela i práce dalších fotografů, které každý den objevuji na Instagramu.

A také vás vyzývám, abyste své fotografie nenechávali jen v elektronické verzi. Pocit, kdy se prohrabáváte fyzickými fotkami, listujete fotoknihou (která může být i skvělým dárkem – konec sprna aneb vánoční sezóna se blíží) a věšíte na zeď obraz z vašich objektivů, je jednoduše k nezaplacení.

 

From the Streets

Děkuji Saal Digital za tuto příležitost. Vím, že jako zákazník je využiji i v budoucnu.

*Podpořte mě na Facebooku a zůstaňte v Obraze.*

—————————————————————————————————————————————–

Necháváte si vyvolat fotky? A co nejraději fotíte?

7 thoughts on “Home Decor: Fotoobraz od Saal Digital aneb sbírám materiál do budoucí pracovny

  1. Teď mi akorát kamarádka věnovala kód na nějaké fotky, tak se těším, až si je vytisknu. Myslím, že to je 12 fotek do krabičky, nebo tak nějak podobně se to jmenuje. Haha, jdu vyčistit zuby a na to 🙂

    Ale toto vypadá taky super, škoda, že nemám moc prostoru, kam fotky pokládat 😀

    Liked by 1 osoba

Zanechat Odpověď

