A co dál?

Stories

Přemýšlela jsem, co napsat, o co se s vámi podělit. Zvolit článek nebo foto sérii? Ovšem jeden den rozhodl. Den, kdy se mi splnila dvě přání, o kterých jsem ale vzhledem k okolnostem pochybovala, že by se mohla splnit. Ale stalo se. Jsem čerstvou majitelkou fotoaparátu, což je pro mě jakýsi nový životní krok. A také se letos poprvé vydám do Asie. Fotoaparát i letenka přišly v jednom dni. Vlilo mi to opět trochu optimismu do žil. Další důkaz, že se přání plní? Co si přejete vy?

 

A co dál?

Vzhledem k větším možnostem focení (jen mi dejte čas, než se trochu zaučím) bych s vámi ráda sdílela více tipů na místa, kam zajít nebo fotografie designu, přírody…

Podělím se s vámi o mé město měst – Rotterdam.  A další města k tomu. Třeba i jedno rumunské.

Zároveň přemýšlím o dalším sdruženém blogu, který by byl o Slovech, aby Obraz zůstal Obrazem.  S tím ovšem souvisí spousta práce, neboť bych se snažila přesídlit tento blog na wordpress.org, což je z .com prý docela oříšek. Zkušenost osobně zatím nemám.

Taktéž pod naším jiným projektem plánuji vytvořit blog zaměřený pouze na cestování a cestovatelské tipy.

Chcete zůstat v Obraze? Tak klidně můžete – na Facebooku.

 

 

8 thoughts on “A co dál?

Zanechat Odpověď

