Barevné Slovinsko

Colorful Slovenia Photoset

LRM_EXPORT_20161030_095610

Slovinsko, to je Bohinj, vodopády Savica, úchvatné hory, průzračná jezera, ale i moře. Tato malá země se neobjevuje na blogu poprvé, už jste viděli Černobílý Bled nebo Pozdravy z Ljubljaně? Dnes vám chci ale nabídnout barevný pohled na Slovinsko v okolí jezer Bohinj a Bled. Bohinj představuje čistotu přírody, Bled zase místo pro rekreaci s nádechem horské nostalgie.

LRM_EXPORT_20161030_102405

LRM_EXPORT_20161030_104712LRM_EXPORT_20161030_100016

Slovinsko se prostě musí vidět. Na kole, pěšky, autem nebo vlakem. Pro mě je to země, která mi bere dech. Právě tady jsem vždy viděla nejkrásnější západ slunce.

LRM_EXPORT_20161030_103703LRM_EXPORT_20161030_104213

Nádherná místa na Slovinsku navštívila například i blogerka KATIE BUTTERFLY. Mimochodem se věnovala i Záhřebu, který se taktéž objeví na OBRAZU. 

A.

17 Comments

Add yours →

  1. Nádherné fotografie.

    To se mi líbí

  2. Nikdy som Slovinsko nenavštívila a nikdy ma to ani nelákalo. Ale v poslednej dobe o tejto krajine počúvam samú chválu a vidím prekrásne fotky a začína ma zaujímať.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    To se mi líbí

  3. Moc krásné fotky! Slovinsko chci moc navšítivit, ale pořád to tak nějak odkládám na dobu, až budeme mít auto. Možná by to chtělo ale zvážit i tu variantu vlakem 🙂

    To se mi líbí

    • To chápu. Ale nezdá se to, myslím, že vlakem se tam dá dostat vlastně snadno 🙂 A nebo klidně jet do Vídně a z Vídně si vzít vlak nebo flixbus 🙂 A ze Slovinska se dá tak snadno navštívit třeba i Itále – Udine, Trieste…:) Mně se to nepodařilo, ale ráda bych takovou cestu podnikla 🙂

      To se mi líbí

  4. Nádhera! Určitě se do této země chci také někdy podívat, tolik chvály už jsem slyšela.. 🙂

    To se mi líbí

  5. Krásné fotky, čím fotíš?

    To se mi líbí

  6. Dechberoucí fotografie! Ty jsi fotografka povoláním? Jsou vážně úchvatné a to ani nepřeháním. Slovinsko je na mém seznamu míst, kam určitě chci. Mám kamarádku ze Slovninska, která mě pořád láká, tak ať už tam jsem! Nádhera!

    Liked by 1 osoba

  7. Krásné fotky, do Slovinska se musím někdy konečně podívat 🙂

    To se mi líbí

  8. Amazing Pictures! 🙂

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

