Holandská pohádka Naarden

Cestování

Naarden the Dutch Fairytale

Photoset

Naarden9Naarden 22Naarden 21Naarden 20Naarden 15Naarden 16Naarden 17Naarden 23Naarden 25Naarden12

Nezapomeňte navštívit Comenius Museum – Mausoleum! Zn. čeština zahrnuta.

Jak se do Naardenu dostat // How to get to Naarden

Vlak z Amsterdamu směr Naarden-Bussum, odtud pak musíte jít cca 20 minut pěšky do Naardenu – tedy městečka postaveného jako pevnost. // Get the train from Amsterdam to Naarden-Bussum. Then you have to walk 20 minutes to Naarden.

11 thoughts on “Holandská pohádka Naarden

    1. Bohužel jsem zatím nenavštívila třeba Švédsko nebo Norsko, ale souhlasím. V Holandsku jsem pobývala delší čas, takže mám k němu vztah na základě zkušeností, o jeho krásně nemluvě 😀 :), ale třeba Dánsko, kde jsem byla vlastně na skok, mám také jako srdcovku a umím si představit, že tím prostředím jsem obklopená. Ty země v sobě mají něco, co mi u nás trochu chybí – vstřícnost lidí, klidnějí lifestyle, a teda ta architektura. V Čechách spíš miluju přírodu 🙂

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

