Hoek van Holland

Cestování

Mé vzpomínky na Hoek van Holland

První víkend v Holandsku. Deka. Vůně Severního moře.

Místo, kde jsem si četla a očkem pozorovala obří racky, kteří kradli jídlo. A já z nich měla FAKT respekt.

Místo, kde jsem si koupila obří zmrzlinu s toppingem. Tekla mi po ruce až na boty. Skončila v koši, nestíhala jsem konzumovat.

Jak jsem pod veřejnou sprchou myla své ulepené tělo od rozteklé zmrzliny.

Začínající surfaři.

Jablečný koláč a čaj v podvečer v Beach Baru.

WP_20160730_16_53_10_Pro_e

Pláž plná barů.

Když jsem se vydala na pláž na kole a myslela, že u toho umřu.

Mušle všude.

WP_20160814_14_48_20_Pro_e

Když po pláži chodil malý kluk s holčičkou za ruku. On nejsladší černoušek, ona malá zrzka.

WP_20160730_17_28_08_Pro_e

WP_20160710_14_15_22_Pro_e

WP_20160710_14_21_20_Pro_e

7 thoughts on “Hoek van Holland

Zanechat Odpověď

